Lite nyheter..

..Ja iallafall om mitt liv..
Inga stora nyheter, för det har jag inga, just nu..
Men det känns som om jag inte har bloggat ordentligt nu på ett tag!
So here we go!

Mitt arbetspass gick riktigt bra..inte tillräckligt fort, men så är det ju när man vill iväg på nått efteråt!
Skyndade mig hem och packade in hund och Tobias & Jennifer i den kokheta bilen, och så drog vi till Hägersten!!
Festen hade nog slutat för länge sen när vi kom..men, den började om när vi kom och var hungriga! =) Tyvärr så glömde jag kameran hemma, så det blev bara några dåliga mobilbilder..
Men GOTT var det och TREVLIGT (som alltid!)


Jag har läst ut en bra bok, som jag kan rekomendera:
När barnet lagt sig
Den var väl värd att läsa och snabbläst!

Jag har hunnit med att se en trevlig och rolig SVENSK film:

Rolig, lite sorglig men framförallt sevärd!

Idag blir det en tur till Dalarna fram och tillbaka (igen!)
Hoppas att det går bra för Alice att åka lite längre!

Ha en bra söndag allihopa, speciellt Ulrika på din födelsedag!
Alla Ulrikor och Ullor på eran namnsdag!!

Kram!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: