Kändis spotting

Och gammal hade gubben blivit..
Och dom flesta av er som är födda på 60 och 70-talet minns honom med skräck..


Han satt bakom mig på tåget, och jag vågade faktiskt inte fråga om jag fick ta nått kort..
Även om han såg gammal och harmlös ut! Rösten var densamma, då han talade i mobiltelefon!

Idag har jag haft en mysig dag tillsammans med Ehlin & Adina!
Vi har promenerat i Liljeholmens köpcentrum! Jag shoppade ett linne och en grisrosa munkjacka..hihi! Och en ny fin filt till sovrummet, som matchar dom nya gardinerna!
Jag har varit barnvakt åt Adina för första gången idag, då Ehlin stack iväg till MVC, för en koll på magen och lillkillen! Det gick sååå bra! Hon har mig runt sitt lillfinger (eller hela handen, rättare sagt!) Så när hon vill upp ur vagnen, så får hon det! Hihi! Men det var jätteroligt att få ha henne helt själv en stund! Tror inte hon hann sakna sin mamma alls faktiskt! Tack för en underbar dag!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: