Grannar

Jag undrar om det finns ett ställe där det inte skvallras och snackas om grannar?
Inte då här iallafall, och som jag har berättat om tidigare, så har jag (eller Alice, rättare sagt) börjat att synas här, bland grannarna.. Och jösses vad man får höra, och vad det ska tjafsas grannar emellan.. Jag ska verkligen försöka att hålla mig utanför allt, vad granngemenskap heter.. Det låter kanske konstigt, men, det är rätt så skönt att slippa allt tjafsande.
Igår var det värsta bråket här, och jag hamnade mitt i skottgluggen.. Tur att jag kan säga att jag har ingenting att göra med det hela!


Mitt förra inlägg, om "vad ska hända för skit idag da", så var det där svaret!

Idag ska det inte hända nått skit.. hoppas jag..
Idag ska jag fortsätta att njuta av ledigheten, kanske ta en tur till nått badställe!? Vi får väl se!?
En sak är iallafall säker, jag ska ducka, när jag ser en granne! ;-)

Ha en bra lördag alla!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: