Första doppet!

Är nu gjort.. inte i nån sjö, utan på Fyrishov!!
Jag såg på facebook, att Ehlin & Adina var där, så jag tog mig friheten att joina dom.. Kanske en dryg morsagrej, men det kan jag bjuda på! Det händer inte så ofta, jag lovar! Dryg kanske jag alltid är ioförsig.. Men att bara trampa in och bjuda in sig själv, är egentligen inte min grej.. Men nu gjorde jag det, och det var så mysigt så att få "bada" med Adina!

Innan jag gjorde det så gick jag Tobbe & Jennifer till "Lingon" och åt en jättegod lunch på ett jättemysigt ställe! Kan rekomenderas! Tack för maten Tobbe! ♥

Laxpudding!


Att hitta saker i mormors plånbok, är alltid skoj! Matchar i färgerna till och med!
Tack för att jag fick "vara med"!!

En bra onsdag, trots uteblivet besök!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: