En söndagsfundering

Eller rättare sagt, ett konstaterande!

Livet förändras hela tiden, och som tur är så gör ju jag det också! (och alla säger nu: WOW!) 
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket har hänt under dom senaste året/åren, och ni som har följt mig IRL och här på bloggen vet ju en hel del!
Men ett exempel, är:
För två år sedan, fanns det här livet jag lever nu inte ens på "världskartan"..
För två år sedan, så åkte vi (eller jag) till en badplats, och där kunde man stanna tills man tröttnade någon gång fram på eftermiddagen.. fanns det inga pengar till bensin, så blev det solning på "baksidan".. Nu tar vi oss till Fyrishov på fem minuter, NÄR vi vill! Jag, Tobbe, Johan & Jennifer var där nu en timme på kvällen och badade! VILKEN FÖRÄNDRING VA'!! Igårkväll (21.30!!) upptäcktes det en ny badplats för mig & Tobbe, då vi tog oss till Vårdsätraviken och Tobbe tog ett kvällsdopp i regnet!
Det här är ju bara ett exempel på förändringar i livet!
Men det är vad jag konstaterat och funderat på idag!

Annars så har jag fått pussat och kramats med Adina på Gränbycentrum på förmiddagen! Mys, mys!

Tack igen allihopa för en härlig dag!
Och tack för alla bra råd, när det gäller Alice, Inga-Lena! Jag är glad att jag får störa dig!!

Kram!

Postat av: Ann-Louise

Åh...vill bara säga att jag tycker du är så suverän på att blogga :) Du skriver underhållande och det är såå kul att följa din vardag! Kram vännen <3

Datum: 2010-07-18 kl. 23:48:44
URL: http://www.lollobloggen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: