Det är mycket nu..

..Jobb, alltså!
Nu börjar jag känna mig trött, faktiskt. Speciellt eftersom jag inte får sova ordentligt på nätterna, är jag hemma, så vaknar Alice av att hon är (fortfarande) dålig i magen, jobbar jag, så sover jag ju inte mycket heller!
Så ni får ursäkta om jag låter/är lite gnällig! Men, idag så såg faktiskt Alice bajs "normalt" ut, så jag hoppas verkligen att det har blivit bättre nu! (Hoppas, hoppas!)

Igår kväll, fick vi iallafall trevligt kvällsbesök från Falun!
Dom hade varit på 80-årskalas innan (det jag skulle ha gått på!) och Albin, var verkligen i spinn, när dom kom, så han fick igång Alice och alla andra!




Familjen Pousette blir kvar i några dagar, så jag hoppas att jag hinner träffa dom mer! Idag blir det ett långpass till, börjar 12.15 och slutar inte förrän 14.45 i morgon, jag orkar inte ens räkna ut hur många timmar och minuter det blir! (suck, just nu, eftersom jag är sååå trött!)

Men jag ska försöka att ha ett bra pass/dagar!
Jag hoppas att ni får det bra också!


Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: