Dagens

Fast idag får det bli lite bilder, som jag knäppte nu på morgonen!
Kom på att det var ett tag sen jag visade egna kort!
So here we go:



Visst har hon blivit stor?!

Igår jobbade både Tobbe och jag (alltså, samtidigt!), så jag lämnade henne till IsaDora (och senare kom även Johan, hem från sina jobb!) Jag tror att hon charmade hela Slavsta! Och Salabacke!

Idag blir det en tur ut i Uppsalas utkanter, till Grän, närmare bestämt (och det vet ju alla vart det ligger, eller?!)
Ska hälsa på Camilla och vi får väl se om jag törs doppa mig i hennes pool, eller om jag nöjer mig med att bara sola!? Sen blir det jobb igen i eftermiddag/kväll.

En till varm, skön, svettig och BRA dag ska jag se till att ha iallafall!

Ha det ni med, så återkommer jag!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: