Bränd..

Jag kan då säga att jag inte alls har legat ner och solat mycket idag...men däremot så har jag stått i solen och busat med Alice...och jösses vad jag har bränt mig...!
Är som en kräfta!

När jag kom hem efter några timmar i Länna (hade planer på att ta mig till Stockholm) så var mitt vardagsrum invaderat av äckliga, vedervärdiga, snuskiga och fula myror OCH flygmyror... FYYYY F*****

Sååååå äckligt...Hela ballkongdörren, soffan, golvet och fönstren var fulla av vanlig myror och massor av flygmyror!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄEEEEEEEEEEE!

Men annars så har dagen varit helt okej!!
Synd att jag inte kunde åka iväg bara..Men, men..
Jag har badat både i Länna och på Fyrishov.. Nice, nice!

I morgon är det 22 timmarsjobb igen..plus att jag börjar hos min andra brukare=dubbeljobb! (=dubbel lön!)

Jag hoppas att eran söndag har varit bra! Och att ni klarat er från äckliga myror!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: