Behövligt och en bra dag!

Vad?
Undrar ni säkert..
Och för er som träffat mig dom senaste dagarna och dessutom sett min bil,
ni vet nog vad jag menar.. För nu ser det ut som om någon har snytit sig över bilen igen (sådär som skidåkarna gör, ni vet!?)
Så jag slog till på en biltvätt på Statoil (den dyraste, dessutom 299kr) Det måste vara filmen "Vi hade iallafall tur med vädret" som jag såg som ung, som gör att jag är alldeles svettig, innan tvätten är klar!!



Känner mig duktig iallafall som har gjort det...
Ni får tycka att jag är knäpp, men att pyssla om och se efter bilen är inte kvinno göra.. faktiskt.. och det står jag för! Jag tycker det är en mans jobb att se till att bilen fungerar, är tankad och ren... Om jag är feminist...Näe..!

En bra dag tillsammans med släkten blev det idag!
Tog mamma och Alice med mig till Smedjebacken, för att fira systeryster, och återigen, Alice sköter sig exemplariskt! Både i bilen och hemma hos dom jag hälsar på! (hon är inte riktigt rumsren än...men nästan!)





En härlig dag och ett behövligt avslut på dagen!
Och nu ska jag göra nått ännu mera behövligare...SOVA!!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: