Underbara människor!

Det är mina helt underbara arbetsKOMPISAR!
Jag är så glad och tacksam för dom allihopa! Helt otroliga! Jag är ju "Bossen", så nu har jag skaffat mössor åt dom allihopa (även till mig själv!) så dom ska veta med all säkerhet att dom är MINA!! =)



Visst är dom fina!!??
Idag har vi serverat kycklingfilé, ris med currydressing! Riktig lyxmat!
Och i morgon kommer vi vara dom bästa mattanterna ever...då serveras nämligen PIZZA!

Tack Margot, Carola, Carola, Milijana, Affa, Norma och Kia för att ni är dom ni är! Hade stuckit för länge sen om det inte hade varit för er!!

Kram!


Postat av: Margot Karlsson

Tack för att DU är den du är!! Mycket älskad och uppskattad, kära "BOSSEN"!!

Kramar / Margot

Datum: 2010-01-20 kl. 19:45:03
URL: http://www.mammasblommor.blogspot.com
Postat av: IsaDora

Oj då blir det fullt upp imorrn då när det är pizza-dag! Ni är så duktiga!



Kram

Datum: 2010-01-20 kl. 21:48:49
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: