Underbar julklapp!!

Åhhh, vad skönt det var att få massage!! Tack Tobias och Jennifer för julklappen!!

Det var SÅ fantastiskt skönt, så att jag bokade en ny tid av bara farten!!

För er som bor eller kommer till Uppsala på besök så kan jag varmt rekomendera det här stället (nära mig är det också!!) Relax House heter det www.relaxhouse.se

Nu ska jag kolla på ishockey igen...Conny live sänder från Ejendalsarena i Leksand, där Leksand möter Mora (Fredrik mot Kalle!!) jag håller alla tummar jag har!

Kram!

Ps. Jag har äntligen fått prata med Ehlin, som nu har kommit hem till Sverige igen!! Och allt har gått bra!! SKÖNT!! D.s

Postat av: Ann-Louise

Visst är det superduper med massage! Inte ofta jag gått på det men gjorde det när vi var nere i Turkiet för några år sen...turiskt bad och sen massage...när livet är som bäst :) Försökte klicka på din länk till Relaxhouse, men den funkar inte :S ??

Datum: 2010-01-16 kl. 13:48:55
URL: http://www.lollobloggen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: