Strejk..

..till och med fåglarna strejkar i kylan... Vart är vi på väg i den globala uppvärmningen?
Tog en promenad till affären och änderna som brukar finnas vid ån, har bokstavligen gått i strejk..INGEN flyttade på sig, och man får kliva ÖVER dom på gång & cykelbanan. En dam fick leda cykeln i snödrivan för att över huvudtaget ta sig igenom!! När jag skulle ta ett kort på dom så tändes nog ett hopp i vissa fåglar (om att få mat, kanske) och en fågel flög nästan in i mig...Jag kan erkänna att jag skrek högt!!

Vackert, javisst..men ack så trist:


Ha en bra söndag allesammans, och Johan & IsaDora..ha en fantastisk, underbar, varm och solig semester!!

Kram!

Postat av: IsaDora

Tack! :)

Detsamma förresten, du ska ju iväg till Spanien! Hääärligt! :)



Datum: 2010-01-31 kl. 13:23:58
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: