Spännande match

3-3 slutade matchen, och som ett sportproffs jag är ;-) så måste jag få säga att det var rättvist! (LOIF-Roslagen)

Det satt över 200 st. på läktaren, och det är ju helt otroligt i en divison 3 match!

Idag (lördag) ska jag göra en favorit i repris...jag ska till www.relaxhouse.se och få massage!! Jag har så mycket "knutar" i ryggen, och jag hoppas att hon kan knyta upp dom!

I morgon funderar jag på att ta mig till Stockholm.. måste ju få kramas och pussas med Adina lite!! Det var mina helgplaner det..Hur ser dina ut?

Kram!

Postat av: Ulrika

Hallå! Vad skönt med massage! Härligt! Jag vill upp till Leksand, men dottern vill inte med. Conny är redan där. Satt alldeles ensam igår, så ser inte fram emot en till sån dag/kväll. Men är dessutom riktigt förkyld, så det kanske är bäst att stanna hemma?

Njut av din dag!

Älskar dig <3 <3 <3

Kram

Datum: 2010-01-23 kl. 11:26:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: