Måndag hela dagen!

Och det har varit en bra sådan!!
Ordningen är återställd på jobbet, med sjuklingen som nu är på bättringsvägen och kom till jobbet idag igen! Härligt att ha henne tillbaka!
Jag och Milijana åkte till Kraftkällan och tränade efter jobbet..återigen, ett motsånd utan dess like i mitt sinnet innan man tar sig dit...och lika nöjd är jag nu att jag TOG mig dit!
När det har varit så kallt som det varit nu dom senaste veckorna, så har jag slarvat med mina morgonpromender också..för som ni vet så HATAR jag att frysa..Men nu så, har jag börjat igen! Skönt det med! Dagen blir helt annorlunda, när man får rensa kroppen och knoppen på morgonen!



Har börjat att kolla på kameror på nätet och hittade den här..en Canon med 12 megapixlar... Johan har "tjatat" på mig, att jag ska börja kolla och säga vad jag vill ha, så jag skickade en länk till honom i morse, med den här...och det är PRECIS en sån som han har tyckt att jag ska köpa!! Coolt! (han har inte velat påverka mig åt nått håll..så han har inte sagt nått!)
Hoppas att den finns i Thailand och till ett bra pris också! Den finns att köpa för 1700kr-3500kr, här i Sverige.

Nu ska jag skjutsa Tobbe till en leksaksaffär...Jaa, ni läste rätt... Han ska på maskerad och behöver klä ut sig!!

Ha en bra måndagkväll allihopa!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: