Kallt, tyst och lördag!

-15°C igen...massor med snö, vinter med andra ord, och jag kan faktiskt inte förklara varför halva mänskligheten (inklusive mig själv) tycker att "det räcker nu".. Kan det ha med att göra att vintrarna inte brukar se ut så här i den globala uppvärmningen, som det tjatas om? Eftersom jag inte begåvats med nått väderminne, så kan jag ju inte komma ihåg hur det var förra året, eller året före det.. Det enda jag vet är att november, december, januari & februari är vintermånader...så det är väl bara till att bita ihop ett tag till, och alla som tjatar om den globala uppvärmningen, kan börja tjata om nått annat istället, för HÄR ÄR DEN INTE!!

Nu längtar jag och ser fram mot den 13 februari, då jag tjuvstartar med att möta våren och värmen i Spanien!!

Idag ska jag ta mig ut till Edshammar och skotta snö, ska försöka "lura" med mig Johan, så jag får träffa honom lite innan han och IsaDora åker till Thailand i morgon!

Om inte han kan, så åker jag ut själv, och slipper ha dåligt samvete för att jag inte åker till gymmet idag! ;-)

Hoppas att ni alla får en bra lördag!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: