Hjälpen kom!

Fast inte när det gäller nyckeln...den är fortfarande spårlöst borta... suck...

Men däremot hjälpen med att fatta beslut, den kom...nu kan jag meddela att jag ÅKER TILL UNDERBARA SPANIEN!! Den 13 februari, så följer jag med min underbara syster och mina två favvo tonnisar (hoppas ni hänger med i tugget!) Jennie och Emilia! Jag kan inte med ord beskriva hur fantastiskt det känns... Trots min fruktansvärda beslutsångest, så kunde jag komma fram till att det var det här jag ville... Bra va?

Idag har jag tagit mig, med mycket möda och stort besvär, till Stockholm...och gissa vem jag träffade där??

Mina andra två favvo tjejer!
Jag fick följa med till "Öppnaförskolan", tillsammans med Ehlin (& Adina!) och hennes kompis Stina och hennes son Frans, och där fick jag minsann höra att jag: Ser verkligen ung ut, för att vara mormor! Jo, man tackar!!

Tåget TILL Sthlm tog TVÅ timmar... Och då var det innan all den snö kom som just nu vräker ner i vårat vintriga land!

Det syns, dåligt..men tåget är TÄCKT med snö!

Tack & lov gick det fortare hem, men det är mycket snö, som vräker ner just nu..

Ha en bra mittiveckandag!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: