Grattis Jennie!

Idag vill jag passa på att gratta Jennie, som fyller dom hedervärda 15 åren just idag!! (vi minns väl alla hur det var, att få fylla 15, eller?!!!)

Jag hoppas att du får en kanonbra dag och att du bara gör roliga saker, för jag vill att du ska minnas dagen med glädje!!
Jag älskar dig!

Fredag är det idag igen iallafall.. Jag har inga speciella planer för helgen, och det kan vara rätt så skönt det med..att bara "go with the flow"..vilket brukar sluta i ensamheten i soffan..men det kan vara rätt så skönt att ligga i den och kolla ut på all snö som fortfarande kommer ner! Vintern verkar inte vilja släppa sitt grepp om vårt land! Bra tycker vissa, men jag, som ni vet vid det här laget, vill ha VÄRME!!

Ha en bra fredag allihopa, och framför allt Jennie!

Kram!

Postat av: jennie melander

tack så hemskt mycket älskade moster!

vi firar i spanien ;) <3<3<3

Datum: 2010-01-29 kl. 20:17:25
URL: http://jenniemelander.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: