Första dagen avklarad

..bara en kvar, sen är det helg igen!

Det var sååå kul att få träffa Milijana igen! Tyvärr så kan hon ju inte "jobba" hos oss, så länge hon inte har arbetstillstånd, men om jag känner henne rätt, så kommer hon att jobba iallafall! Just nu är hon i Sverige på ett turistvisum, som varar i tre månader! Men jag hoppas verkligen att allt kommer att ordna sig till det bästa för henne och hela hennes familj!

Efter jobbet åkte jag till Crusse och tog en långpromenad med honom! Han blev så glad över att se mig! (tur är ju det!)  Det är fortfarande värsta vargavintern ute, igår var det -25°C och idag har det varit -15°C. Burr, och det blåser dessutom, så det känns som om man bor i Sibirien och inte i Uppsala. Globaluppvärmning..-Jo, tjena!


Jag längtar till värmen, skulle jättegärna vilja åka iväg jag också..(som två av mina kids, nu ska göra!) Men med 1,41kr. kvar på kontot, så känns det som en VÄLDIGT avlägsen dröm! (jag klagar INTE, jag har mat i frysen, mat på jobbet och lite pengar i plånboken;-)..)

Nu ska jag fortsätta att försöka vända tillbaka på dygnet och inte bara gå och lägga mig i tid, jag måste försöka att SOMNA i tid också!

Kram!

Postat av: Tommarlin

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

Datum: 2010-01-07 kl. 15:12:38
URL: http://tommarlin.blogbow.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: