Äntligen!

Så fick jag krama om Adina, Ehlin och Alfonso!! Härligt att få träffas igen, och höra dom häftiga historierna från The Big Appel! (Har fått höra både det ena och det andra!! Men det kan jag berätta om sen!)

Nu är det Johan & IsaDoras tur nästa gång att fara iväg...dom sticker den sista januari till paradiset och värmen i Thailand. Jag funderar på om jag ska köpa en ny kamera, den jag har är så jobbig med blixten, och det blir inte så bra bilder heller.. Ska försöka att spara ihop lite och skicka med pengar, så blir det iallafall en bättre kamera och till ett billigare pris!


♥ Underbara Adina! ♥ Och hennes mor & far!

Vi fick T-shirtar, allihopa som det står I♥NY på!! Me like!!

Höll på att krocka idag när vi åkte hem från Johan (där vi träffades allihopa, utom IsaDora, som jobbar!)
Fyfyfy...det var riktigt nära, och inte heller den här gången var det mitt fel...utan en äldre herre i en Volvo-740 som åkte rakt ut framför min bil.....Jag bromsade så mycket som jag bara kunde i det hala väglaget och styrde upp bilen på trottoaren, för annars kan jag lova att det hade smällt  J****skitgubbe!
Men jag är tacksam att det INTE small, men är fortfarande chockad faktiskt!


Kram!

Postat av: IsaDora

Åh jag hade så gärna velat vara med och träffa alla! :( sååååå tråkigt att veta när man sitter på jobbet.. Men men.. Nästa gång så! :)



Tycker absolut att du borde passa på att beställa från Thailand om du är intresserad av en ny... Bra valuta för pengarna!



Och vilken tur att det inte small med bilarna! Man blir ju så arg när det är någon oförsiktig dummer som inte tänker sig för! Hoppas du får en härlig kväll svärmor, och tack för senast!



kram på dig!!

Datum: 2010-01-17 kl. 17:02:46
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: