20100101

Lika konstigt med nya siffror varje gång.. Och lika svårt att skriva..man(=jag) är ju ett vanedjur!

Igår hade jag en fantastisk trevlig nyårsafton, åt hummer för första gången i mitt liv, och jag kan lova att det inte var sista gången, för det var himmelskt gott. Till varmrätt åt vi grillad oxfilé med rostade grönsaker och efter mycket om och men tryckte vi i oss den legendariska efterrätten Gino! (Känns som om jag är mätt än..men det är ju bara en inbillning, eftersom jag nyss åt frukost!) Trevligt hade jag iallafall och det är lika kul att umgås med min systeryster och hennes fantastiska familj! Tack för en underbar nyårsafton!

På kvällen kom filosofen Conny fram och undrade vad vi gör på nyårsafton 2020... och hur livet ser ut då?? Sen vad vi gjorde för tio år sedan..2000?? Kunde snabbt konstatera att jag om tio år är +50 och Adina är 10 år... Ingen kom knappt ihåg vad vi gjorde på millennieskiftet, så förmodligen kommer vi att sitta där 20191231 och undra, vad i hela friden vi höll på med för tio år sedan!
Idag följer jag med upp till Mora, och ska kolla på en hockey cup med J18 killar! Fredrik blir förstemålvakt, så han kommer att få stå mycket! Det ska bli skoj! (vi ska bo på hotell!!) Conny kommer att sända matcherna live! Men på söndagen åker jag nog hem igen, har ju inte sovit i min egen säng på evigheter (Ehlin & Adina sov ju där, när dom kom och hälsade på!) så längtar lite efter sängen faktiskt!
Men jag längtar faktiskt inte efter vardagen, som börjar närma sig..bara att få träffa alla mina fina arbetskompisar och Milijana (som nu är tillbaka i Sverige!)
Men hoppas att jag kan återkomma från "Fädernes spår" i Mora, annars så vet ni ju vart jag tagit vägen!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: