Vissa har det varmt...

Igår så skjutsade jag Johan & IsaDora till Arlanda..först bjöd jag på svensk husmanskost (köttbullar i gräddsås med hemmagjord potatismos och lingonsylt). Innan vi åkte och packade in deras resväska i bilen stack Johan in i sovrummet och bytte om till shorts.. och plockade fram "flippflopps"... Väl framme på Arlanda tog dom båda av sig sina jackor, och lämnade kvar dom i bilen..Och det var -16°C... Dom såg rätt roliga ut, men inte ett dugg olyckliga iallafall..!!
Idag fick jag ett härligt sms av dom där det stod:
Heej! :-) Vi har precis landat och resan har gått bra! Vi blev rekommenderade att ta av oss kläderna för värmen..Ps. det är bara 30 grader här än så länge kl 19 på kvällen.. Hoppas ni har det bra!! Kram! :-)


Den här bilden "snodde" jag från IsaDoras facebook (den är från deras bröllopsresa i Kroatien!)

Jag hoppas verkligen att dom får en underbar semester! Och att jag också hinner bli brun innan dom kommer tillbaka, så man inte ser ut som en blekfis, när jag ska hämta dom på Arlanda igen, med vinterjackorna i högsta hugg!! (Jag kommer hem dagen innan från Spanien, så chansen finns ju!! Tjoho!!)

Kram!

Postat av: IsaDora

Haha... Ja har ar det svettigt! :) Kram!!

Datum: 2010-02-01 kl. 09:58:36
Postat av: Noaaurora

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

Datum: 2010-02-01 kl. 10:07:46
URL: http://noaaurora.blog24h.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: