Vet inte vart den tog vägen...

...blogginspirationen, alltså...
Borta??
Näe då, den brukar dyka upp igen, ganska snabbt!

Igårkväll, slutade dagen med guld för herrarna i staffet, vilket var kanonkul att kolla på, mindre roligt var det att kolla på hockeyn i morse...*grymt*..
 
Jag tog en sväng i Luthagen på morgonen och letade efter Johan, som jag vet jobbar där någonstans..men det är ju som att leta efter en nål i en höstack..jag kollade efter en röd bil (som jag vet att han brukar låna)..men när han ringde precis när jag nästan var hemma igen, så visade det sig att han hade en blå volvo... Och den letade jag absolut inte efter..Kanske får jag göra ett nytt försök i morgon igen!

Jag har varit en sväng på stan idag, och sen har jag faktiskt jobbat igen!
Det var min dag i korthet!
Det "nya" jobbet känns fortfarande riktigt bra! Tror att det kommer bli bra det här, är nervös, inför mitt första egna 22 timmarspass som kommer att komma nu i Mars, men jag tror samtidigt att det kommer att gå bra!? En ny början är det iallafall...och det kommer att bli bra på mitt gamla jobb också, det är jag helt övertygad om!
Nu ska jag njuta av mitt (förmodligen sista) sportlov!


Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: