Skönt med lov

Helt ärligt, så är en av dom största fördelarna med att jobba på en skola...LOVEN!! Det är just nu riktigt skönt att ha sportlov, det är skönt att ta igen sig efter en veckas semester!! ;-)

Igår firade vi Tobbe som fyllde 19 år, hade äran att ha mamma, Ehlin, Adina, Jennifer, Johan och IsaDora här på middag. Tobbe hade beställt "Flygande Jacob", så det mumsade vi i oss!

Mormor tröttnade på Tobias...hihi..

Bruna och fina!

Två 19-åringar ♥

Adina & Ehlin myser i soffan

Tobias fick presenter! Nice!

Phoebe & Cilla gömmer sig tryggt under soffan medans Crusse vandrar runt och undrar vart dom är..

Tittut..

Sötnöten!

Idag har jag faktiskt jobbat, trots sportlovet, jag har gått "bredvid" som PA idag, och det känns bara bättre och bättre, ska gå dubbelpass ett par gånger till sen så ska jag väl klara av det själv hoppas jag! Jag har fått ganska många arbetspass, som dom vill att jag ska jobba på, men jag måste kolla med mina kära arbetskamrater först, innan jag tackar ja till dom, måste ju ta ledigt, för att kunna jobba där, men det kanske är ett bra sätt att sluta på...stegvis...så dom vänjer sig av med mig...?!

Hur som helst så känns det riktigt bra iallafall...nått nytt, som jag tror kommer att bli något riktigt bra!

Nått annat som känns riktigt bra, är ju att ha Ehlin & Adina här...och ikväll så kommer nog Johan & IsaDora igen, så jag få rå om allihopa igen!

Kram!

Postat av: IsaDora

Jättemysigt att komma över! Och den supermumsiga maten.... :) Du är så duktig!

Datum: 2010-02-23 kl. 10:21:12
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: carola

Vänja oss stegvis? Ja du din luring.. Gud måste väl vara större än du men det känns nästan inte så...=)

Otroligt tungt och ledsamt för mej såsom mat-tants-kollega samtidigt som jag verkligen önskar dej mer i livet, allt det bästa. Du vet vad jag har sagt.. "om du slutar så........."

Fast visst gör det ont när knoppar brister och hela livet ruskar på sej.

Kram kram kram

Datum: 2010-02-23 kl. 13:16:55
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: