Saknar er!



Fast jag VEEEET att ni inte längtar hem ett dugg.... Men jag saknar att prata med er och bara få höra hur ni har det...! Bara så ni vet!

Trodde att jag skulle hem och tvätta efter gympasset idag...men ack vad jag bedrog mig...tvättiden missades STORT igår...och nu börjar tvättkorgen bli överfull!! Åhhh, vad trött jag blir på mig själv..!! Måste få till det innan lördag, annars blir det kris!!
 
I morgon ska jag jobba dubbelt, SÅ.. nu har jag berättat det! Jag ska jobba som Personlig Assistent! Och i morgon ska jag "gå bredvid" och lära känna kvinnan som jag ska arbeta hos! Det känns riktigt bra, måste jag erkänna (och säkert till stort förtret för dom på mitt jobb!). Men 2010 kommer att bli ett bra år, har det sagts mig, så jag håller fast vid det och TROR att det kommer att bli det!

Kram!

Postat av: Margot

Är jätteglad för din skull!!!:))))........men annars....snyft!!!............ja, du vet!!

Kramar

Datum: 2010-02-09 kl. 19:31:44
URL: http://www.mammasblommor.blogspot.com
Postat av: Isadora

Haha hade glömt det kortet... Newly Weds! Haha börjar fnissa för mig själv när jag tänker tillbaka... ;)

Vi saknar ju inte Sverige men vi saknar alla hemma! Blev precis hungrig och tänker på ditt supergida potatismos med köttbullar, sås och lingonsylt... MUMS!

Ha det toppen i Spanien!!! :) Love you!

Johan hälsar jättemycket!

Datum: 2010-02-09 kl. 09:21:29
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: