Regn V/S snö

Sitter här i en fantastisk lägenhet i ett lika fantastiskt land, Spanien, havet ser rätt så lugnt ut idag, men det ÖSER ner regn just nu. Conny & Ulrika har en slinbox, så vi följer svensk Tv, lika mycket som om vi hade suttit i en fjällstuga någonstans i Sverige (vilket jag tror aldrig kommer att hända...gillar ju inte att frysa!!)
Så idag har Tv 4´s morgonprogram följts, och rapporter om Moderaternas fiasko och sen det svenska VÄDRET.. Shit pommesfrites..kommer verkligen flygplanet kunna landa på Skavsta i morgon?? Kommer Ulrika få fram bilen från parkeringen och vågar Alfonso hämta mig?? Jag kanske ska stanna kvar?? Kommer tågen gå på söndagen, så jag tar mig hem till Uppsala?? Kommer min bil fram ur snön, när jag ska hämta Johan & IsaDora??

V/S

Jag har hunnit läsa ut två böcker, "Mamma, pappa, barn" av Carin Gerhardsen
Mamma, pappa, barn
Riktigt bra, och som vanligt med mig (har det visat sig) så börjar jag med bok nr.2. Men den var lätt att komma in i och riktigt, riktigt spännande och bra!
Sen hittade jag en av Jennies böcker i bokhyllan, "Sista sommaren (med dig)" av Ann Brashares
Sista sommaren (med dig)
Också den bra, ingen deckare, utan mysig att läsa!

Jaa, alla mina frågetecken kommer väl att få sina svar och utropstecken, allt eftersom tiden går och vädret kan jag ju inte göra så mycket åt iallafall!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: