Mys med vänner!

Det är alltid lika trevligt och mysigt att umgås med mina arbetskamrater..jag träffar dom ju varje dag på jobbet, men ibland så rubbar vi våra cirklar och går "wild and crazy" och träffas även privat!! Och det har vi gjort idag!
Vi har sån tur att Affa är en hejare på att klippa, så hon har fått äran att klippa till oss alla idag! Och Margot bakar som värsta bagaren..det är alltid så gott det hon bjuder på! (törs inte säga vad det var, för jag hör Ehlin fnysa högt ända hit!!)

Tack allihopa för en mysig kväll!

Idag har jag äntligen pratat en kortis med Johan också..hans svärfar ringde mig igår och undrade om jag hade hört nått...för han hade försökt att få tag på dom i flera dagar, men inte lyckats..och nu så undrade han om jag visste nått. Jag kan ju erkänna att jag har inte varit ett dugg orolig innan, men DÅ blev jag det.. Så idag så ringde jag till Thailand och fick tillslut tag på sonen!! (pust!) Och idag så har dom båda lyckats ta dykcertifikat!! GRATTIS!! Och om ni läser det här, så fortsätt njut av värmen, solen och varandra!!

Och alla vi andra fryssna Uppsalabor..vi har nu en fredag framför oss, och sen kan även jag säga (önskar jag kunde säga det på Spanska!!) -Hej då på ett tag, till vinter, snö och kyla!

Kram!

Postat av: Ehlin

Ha ha ha, hon länkade till sin blogg på Facebook; jag bah åhh va e de för god paj tänkte jag och klickade mej in där.... :D

Datum: 2010-02-11 kl. 06:58:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: