Molnigt..

..men fortfarande plusgrader ;-) 10 stycken..och idag så regnar det inte iallafall! Men jag klagar inte, bara att få vara här tillsammans med Ulrika, Jennie och Emilia, är helt fantastiskt. Utsikten mot havet är verkligen balsam för själen, helt underbart!
Idag hoppas vi på en praodag för tjejerna, och Ulrika ska försöka hitta en bilreparatör, som kan fixa bromsarna på bilen, som låter jätteilla! Jag följer med som moraliskt stöd..för prata spanska är inte min starka sida..försöker, men av någon anledning, så ploppar hjärnan över till engelska, så fort, att man inte hinner tänka..

Jag hoppas att solen kommer fram, så man hinner sätta på sig bikinin och bli lite brun innan hemresan..annars får man väl leta rätt på ett solarium..

Ha en bra dag allesammans som läser och kanske sitter hemma i Sverige i minusgrader och snö upp till knäskålarna..

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: