Hockey, hockey, hockey!!

En helg fylld av nära och kära OCH HOCKEY!!! Hur bra är inte det? Två av mina favoriter SAMTIDIGT! Det kan inte bli bättre! Jo, förresten.. Leksand hade kunnat gjort sista målet lite snabbare i slutsekunderna, så det hade blivit oavgjort och förlängning i sista perioden..nu fick dom stryk med 6-5. Fredrik stod i halva matchen och han släppte bara in ett mål! Han är KUNGEN!! Härligt att få se honom spela också!!

Vinter och istappar i Edshammar!

Här laddas det innan matchen! Hejarklacken är på plats!


Mys mellan Jennie och Adina. Ulrika & Ulla!


Nr.58 i Leksand, Kungen i mina ögon; Fredrik Melander!!

Adina busar med mamma

Mamma busar med Adina!

Mina älskade flickor!

Efter hockeyn åkte vi till Solna Centrum och käkade mat! Mycket trevligt! Sen åkte alla hem till sig!! Och nu sitter jag här i ensamheten och tystnaden igen (Tobbe stack till Jennifer!)!

Jag börjar mer och mer fatta att jag faktiskt åker till Spanien på lördag...det ska bli helt underbart! Både att få resa dit men mest ser jag fram emot att få umgås med systeryster, Jennie och Emilia!

Nu ska jag lägga mig i soffan, ladda batterierna, och glo på tv!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: