Hemma...

Jepp..nu är jag hemma igen, efter en lååååång resa (kändes det som!)

Så svaren på mina frågor blev:
1. Jo, planet kunde landa på Skavsta, över 2 timmar försenat.
2. Jepp, Ulrika fick fram sin bil tillslut.
3. Alfonso vågade sig ut i snökaoset och hämta sin svärmor! (tack Alfonso!)
4. Nej, jag följde med hem
5. Tågen gick sisådär på söndagen, men kom tillslut hem till Uppsala, också det över 2 timmar försenat
6. Bilen hittades under ett djupt snötäcke och startade fint, så jag tog mig till Arlanda och fick träffa två brunbrända, nytatuerade(!) och fina Thailandressenärer, Johan & IsaDora!

Nu har Ehlin & Alfonso offentliggjort den härliga nyheten: att Adina ska bli storasyster i september...*pust*, vad skönt det var att få säga det..(har ju vetat det ganska länge, men inte fått säga nått, och det har varit tufft!!) =)

Jag vaknade klockan 6 i morse av en underbar liten tjej (hann dock sova i 3 timmar, innan!) kameran har varit urladdad så jag har inte tagit några kort...men hon är underbar!
Snodde ett kort från Ehlin´s blogg http://ehlinl.blogg.se istället


Jag har haft en underbar resa, tack allihopa som gjort den möjlig!
 
Nu väntar ett skönt sportlov, med lite extra jobb som personlig assistent, ett födelsedagsfirande för Tobias som fyller 19 år i morgon, vila och tydligen så räcker det inte med snön som kommit, utan det ska komma ännu mer!

Efter bara tre timmars sömn så går jag på nån överväxel just nu, skulle jag sätta mig och blunda, så somnade jag nog efter bara några sekunder... så godnatt alla!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: