Grattis idag till:

Min pappa som fyller år idag!!
Tror inte att pappa läser min blogg, men jag vill iallafall gratta honom, och säga att jag älskar dig!


Jag glömde att gratta min svåger i torsdags, och han läser nog inte heller min blogg (jag vet ju att det är NÅGRA som läser iallafall!!) så grattis Anders på födelsedagen i efterskott!


Jag hoppas att ni alla får en bra lördag!
Här i Uppsala är det äntligen töväder, och man ser en ände på vintern och all snö, som nu börjar smälta bort!
 
Igår kväll när jag gick till Sushirestaurangen, så satt det en ensam VIT duva och tittade på mig...det ser jag som ett gott tecken..!  


Kram!


Postat av: IsaDora

Så otroligt skönt att det börjar smälta bort, hoppas verkligen på att plusgraderna håller i sig! Sen är ju inte all slask och stora vattenpölar så jättekul men det är det värt för att få vår!

Datum: 2010-02-27 kl. 11:22:13
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Trahanblog4281

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

Datum: 2010-02-27 kl. 10:03:45
URL: http://trahanblog4281.blog366.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: