Dåligt samvete...

...fast jag absolut inte egentligen behöver ha det.. men bara för att;
1. Jag orkade inte gå i 45 min. i morse
2. Jag inte har tränat på Kraftkällan på två dagar
3. Fick mamma att köpa varsin semla, som vi tryckt i oss!
4. Jag inte hunnit blogga förrän nu...


Fast...
1. Jag gick i 30 minuter i snöfall och blåst i morse
2. Jag har ont i högra handleden, och behöver vila den
3. Det blev ju bara EN semla var!
4. Jag skriver ju nu!!

I morgon är det dags för ännu en begravning, att gå på.. Den här gången är det min morfars systers man Arne, som ska begravas, och det på samma ställe, som jag var på i höstas, när Vera begravdes.. Trist, men jag hjälper ju samtidigt mamma, så hon kan gå!
På kvällen i morgon kommer nog favvo Jennie hit och på lördag hoppas jag att vi kan träffas hela släkten igen och samtidigt fira snyggingen Isabella, som blir tonåring och kolla på när kung Fredriks lag, Leksand möter Almtuna i Gränbyhallen!
Allt ser jag fram emot!!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: