7 timmar kvar

..sen så, hoppas jag att jag sitter på ett flygplan, lite nervös för starten och kollar på nån flygvärdinna, som står framför och flaxar med armarna och berättar en historia.. =) Om 11 timmar hoppas jag att jag kliver av på spansk mark, möts av varmare väder och nån timme senare hoppas jag att vi kliver in i lägenheten, precis vid havet... Och sen hoppas jag att vädret kommer vara på "vår" sida, resten av veckan..sol och värme, istället för snö, blåst och minusgrader! (på väderprognosen, så ser det ut att bli molnigt och grått...men hoppet är det sista som lämnar mig...sååå.. SOLEN kom fram!!)


Jag återkommer förmodligen senare idag, med en rapport om hur rolig flygvärdinnans historia var och hur läget ser ut i Spanien!
Hemos escuchado de nuevo más tarde!


Abrazar!

Postat av: Ehlin

Hoppas flygresan går bra!! Oavsett vädret sp kommer ni ha de bättre än om ni hade varit kvar här hemma iaf :D pussar

Datum: 2010-02-13 kl. 08:25:15
Postat av: Ehlin

Hoppas flygresan går bra!! Oavsett vädret sp kommer ni ha de bättre än om ni hade varit kvar här hemma iaf :D pussar

Datum: 2010-02-13 kl. 08:25:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: