Tack!

Vill härmed uttrycka min enorma tacksamhet till Carola och Jennifer, som hjälpte mig med Alice igår!!
Carola, som kom till jobbet, för att ta en promenad och sen Jennifer, för att du ringde och sa att du kunde/ville ha Alice!!
Tusenmiljonerdriljonerstack!
Ni är kanoners båda två!
Jobbpasset har gått ganska bra, inte helt perfekt, och då vet ni om vad som hänt, ni som brukar följa mig här på bloggen! Men jag klagar inte, bara konstaterar maktlösheten, när det händer!
Nästa jobbpass blir i helgen (dubbel OB!) och i månaden januari, blir det 8 jobb tillfällen, istället för som det brukar vara, 6 st. Bra det i slutet av februari, när lönen kommer!
Ha en fortsatt bra dag allesammans. var rädda om varandra och ta hand om varandra! Ingen vet vad som väntar!
Och tack än en gång till Carola och Jennifer!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: