Ny dag med nya möjligheter

Nu laddar jag batterierna för min dubbeljobbarhelg, som ligger framför.
Alltså, jag har två stycken 24 timmarspass, fram tills på måndag, för att sen bli ledig i en vecka! Nice! Jag hoppas som vanligt på en bra och skön helg!
I morgon efter jobbet ska jag åka och storhandla, inför "lilljulen" som vi ska ha här på onsdag!
Det ser jag verkligen fram mot! Ska bli riktigt skoj att få mysa, äta god julmat och umgås allihopa!
En ny "tradition" i den Lindrothska familjen!
Sen kan jag erkänna att jag har varit riktigt ledsen för att vi inte firar julen tillsammans, på självaste julafton...
Men, allt tillhör ju utvecklingen och förändringarna i livet, så det gäller att bara hänga på/med! Nästa år blir det annorlunda igen!
Jahapp, det var mina tankar såhär på morgonkvisten.. Jag kanske återkommer under dagen om det poppar upp nått nytt, men annars så önskar jag er alla en fantastisk fredag! Kör försiktigt, alla som ska ut på vägarna och var rädda om varandra!
Kram!

Postat av: Helena

Nä, förstår att det inte känns kul att vara utan sina barn på självaste julafton! Skulle inte vilja vara det! Första gången är nog värst. Även om dom är vuxna så är du ju fortfarande deras mamma som älskar dom över allt annat. Tråkigt är det men jag lovar att ta hand om dig ;-) Älskar dig!

Datum: 2010-12-17 kl. 20:59:20
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: