Luften är ur

Ur mig alltså.
Inte av någons speciell anledning, men just nu känns livet skönast under en filt i soffan, med Alice vid fötterna och Cilla på magen..
Helt orkeslös.
Men jag brukar ju hamna här, för att sen bita ihop och ta nya tag.
Det lite annorlunda jobbpasset har gått riktigt bra.
Alice har skött sig exemplariskt! Hon är ju självklart "i vägen" men hon har verkligen varit jätteduktig!
Och till mina bloggläsare och resten av världen vill jag tacka IsaDora (som börjat blogga på nytt igen!! Tjoho!!) som kom på förmiddagen och gick en promenad med Alice! Trevligt med sällskap var det också!
Tack för alla tummar som hölls!
I helgen väntas det jobb igen. 27 timmar ska avverkas i Eriksberg.
Jag hoppas verkligen att luften, orken, glädjen, och livet kommer att komma tillbaka.
Ha en bra fredag allesammans!
Kram!

Postat av: Carola

Hela ditt liv har förändrats på kort tid, nu behöver du pusta och begrunda lite inför nästa etapp. Inget konstigt alls. Och utan Sunrise man försmäktar på vilken ö som helst ;o)

Tack för att du skriver så troget och delar ditt liv med oss! Kram!

Datum: 2010-12-03 kl. 19:02:43
URL: http://FyrtioPlusUndrar
Postat av: carola

Jo men som sagt, det har hänt otroligt mycket i ditt liv det senaste året. Du MÅSTE pysa och pusta och lite nu. Kram

Datum: 2010-12-03 kl. 19:36:53
URL: http://fyrtioplusredan.blogg.se/
Postat av: Carola

Men hur jag tjatar! Förlåt, visste inte att min första kommentar kom in. Har ju för hela friden skaffat en bloggadress nyss bara för att kunna kommentera dej <3 Visste inte om den funkade men det gör den visst =)

Datum: 2010-12-03 kl. 19:39:10
URL: http://fyrtioplusredan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: