Kalsonglös

Fortfarande...
Trots att jag bråkat på mig själv och förmanat och sagt att man får blåskatarr om man blir kall om stjärten...
Så likt förbaskat så går jag runt ute i kylan utan...
Hit med värme istället, så kanske jag kan slippa långkalsongs inköpet!
Och det är inte så att jag inte tittar efter dom, men det är dyrt som bara den, för att ha UNDER kläderna.
Så än så länge så trotsar jag kylan, mig själv och mina förmanande ord och tjat och går kalsonglös!
Skäms på mig!
Snart ska jag ut igen, börjar ju jobba 21 och ska hämta Tobbe först på Kvantum. Alice hon får följa med idag igen till Eriksberg, och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra!!
Håll era tummar tack!
Ha en bra kväll allihopa!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: