Gott Slut 2010

och Gott Nytt 2011!
Ett bra år..
Jag har återigen gjort/genomgått stora förändringar i mitt liv.
Uppgiften/kampen med att hitta Katarina efter att ha varit mamma i över 20 år fortsätter, och det är inte lätt..
Det kan inte förklaras, det måste nog upplevas för att förstås!
Jag kämpar vidare med det 2011!
Det kommer att bli ett av mina nyårslöften..
Att fortsätta att "släppa taget" och att fortsätta hitta mig själv.
På ett egoistiskt sätt?
Nej, verkligen inte.
Överlevnadsinstingten är alldeles för stor!

 

Jag har efter 10 år som mattant vågat sluta, och släppa taget och gått vidare till ett helt nytt jobb!
Jag har blivit hundägare!
Jag har blivit mormor igen!
Jag har återigen fått uppleva Spanien tillsammans med min underbara syster!
Jag har haft tre jobb samtidigt och klarat av det!
Jag har badat vid Lännabadet, för första gången i mitt liv!
Jag har haft ett bra 2010!
Mitt år!
2011 kommer att bli ett ännu bättre år!

Jag önskar er alla ett Gott Nytt År!

Och ta det lugnt!

Var rädda om varandra och uppskatta det ni har istället för att gnälla på det som inte finns.

2010-12-31 Kommer aldrig mer tillbaka!

Kram!


Postat av: Margot

Önskar dig ett FANTASTISKT, HÄRLIGT, FRAMGÅNGSRIKT, GOTT NYTT ÅR!

Själv tänker jag sova in det nya året efter alla strapatser de senaste dagarna!

Kramar i massor, Margot

Datum: 2010-12-31 kl. 21:00:07
URL: http://mammasblommor.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: