Brukar inte

Ha så stora önskningar och habegär i mitt liv, men jag har ju lite som står på min önskelista, som te x. en Platt-tv och till den en byrå som den ska stå på.
Skulle vilja göra en fondvägg inne på mitt sovrum är faktiskt också något som står på listan.
Nytt kakel i köket..
Oj, nu kom jag ju på massor.
När den egentliga orsaken till inlägget är dom HÄR:
Men jag tycker dom är riktigt snygga.
Och -Neej, jag kommer inte att köpa dom eller önska mig dom i julklapp, eftersom vi inte ska köpa några klappar i år. Men håll med om att dom är snygga!?
Och ni som följer mig på Facebook, så är det sant att C. idag fick Yatzy på första slaget, sen två gånger till på raken, för att lite senare även få yatzy en fjärde gång...
Kram!

Postat av: Helena

Helt otroligt! Vad är oddset på det? Och du - skorna är skitsnygga...

Datum: 2010-12-05 kl. 19:57:38
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: