-16°C

Grävskopan har stått på i en timme nu, och det grävs och fixas precis utanför mitt sovrumsfönster.
Uteplatsen är helt uppgrävd.
Jag vågar inte ens släppa ut katterna längre, för att jag är rädd att dom ska ramla ner och sen inte ta sig upp ur det gigantiska hålet, som är här! Så dom har helt enkelt fått bli innekatter! Vilket jag tror dom tycker är rätt så skönt i kylan!
Ja ni ser va´?
Men vackert är det med rimfrosten på träden idag!
Men hur fint det än är, så är det faktiskt sommaren och värmen som är bäst!
Idag blir det jobb igen, fast inte förrän i kväll, klockan 21.00 ska jag börja. Hon som arbetar idag, ska på begravning i morgon, så jag delar passet med henne! (klirr i kassan i januari!)
Hoppas att ni alla får en bra torsdag idag, i morgon är det fredag... igen!
Var rädda om varandra och ta hand om er!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: