Vill bara igen..

..önska er en bra dag!
Det ser inte lika soligt ut idag, som det gjorde i går morse..
Men det kan ju bli en varm dag iallafall! För jösses vilken varm dag det blev igår!!

Jag har 14 timmar till att jobba idag, fantasin börjar tryta, på aktiviteter... Har nån nått förslag, så varsågoda att höra av er! En tur till IcaMaxi, ska det bli idag, så mycket vet jag!

Igår, kom jag på att Alice "fyllde" 4 månader!! Vi har haft henne i 2 månader!! I natt har det varit utspring igen.. Men det är kanske värmen som sätter sprätt på hennes mage.. Annars kanske det beror på att hon äter precis ALLT!?? Ibland tror jag att det är en kanin, som jag har köpt! Gräs & mossa, är en av favoriterna!


Alice?

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: