Slut..

..på min ledighet för den här gången..
Nu väntar det långjobb igen, fast bara 9 dagar i sträck.
Det har att göra med att jag nu bara har två jobb!
Idag blir det ett 22 timmarspass, sen är det eftermiddagar och helgen som ska jobbas av!

Det blev ingen resa till Dalarna, under min ledighet, men det blir fler chanser hoppas jag!?
Håller fortfarande på att springa ut med Alice nattetid, för att hon ska få göra ifrån sig.. (nu blir det Tobbehumor) SKITDRYGT!!
Snart är hon 4 månader, och hon växer för varje dag som går! Tror att jag kan säga att hon är rumsren (olyckor händer ibland), envis och fasligt konservativ! Sådan matte sådan hund!

Idag blir det uppladdning/promenader/tvätt i tvättstugan/handling på Ica/jobb som gäller!

Ha en bra måndag allihopa!

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: