Sista söndagen..

Med C. 
Som jag vet om just nu iallfall! =( 

Vi hade en trevlig dag igår, Carola kom och besökte oss, och det är alltid lika mysigt att få umgås och prata av sig lite! Tack Carola!
Idag är det en till lång dag, och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag heller.. Kanske en date med Ingela på eftermiddagen?!
 
Jag kanske ska fortsätta att kolla upp hundburar till bilen.. Den jag köpte för två månader sen börjar bli för liten!
Ett projekt att ha under dagen!

Jag ska se till att ha en fantastiskt bra söndag hur som haver, skorna skaver!
Hoppas att ni som är här och läser får/har detsamma!

Kram!

Postat av: Driftinboolamarit

Great site. Good info

Datum: 2010-08-22 kl. 13:46:29
URL: http://driftinboolamarit.blog16.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: