Schema

Och det är inget skolschema..


För nu har jag äntligen förstått alla C¹A² som stått på det preliminära schemat, som ska börja gälla den
1 september!!
Inget jobb mån-fred 9-15 längre!
Den 7:e sptember börjar mitt nya schema, och häng med nu:
•Jag börjar helt enkelt med att vara ledig!!
•Jag kommer att jobba lite mer än 90%
•Det innebär 6 dubbelpass på 4 veckor..
•7 dagar i sträck ledigt..
•Varannan helg blir det jobb.
•En helg jobbar jag lör-sön den andra jobbhelgen är det fred-lörd & sönd-månd, som gäller (hänger ni med?)
•3 pass återstår att jobba på fördelat på 4 veckor... Hur bra är inte det här?
Det känns som ett helt nytt liv, faktiskt! Och då har det inte ens schemat börjat!
Vad är det jag tjatar om.. (2010 är mitt år!)

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: