Måndagmorgon

Powerpromenaden är avklarad.
Letar/går fortfarande i trakterna, där Phoebe ska ha setts för en vecka sedan.

Ska jobba på mitt "ordinarie" arbete idag, fast hon har haft så mycket EP-anfall nu, så det känns lite konstigt, faktiskt! Hoppas, verkligen att hon mår bra på mitt pass!!

Fast innan jobbet i 24 timmar, ska jag faktiskt göra något, som jag ALDRIG tidigare har gjort i mitt liv!!
Jag och Alice ska börja på en VALPKURS!!

Det ska bli skoj (hoppas jag!) och lärorikt!

Ha en bra vecka och en bra måndag allihopa! Måste erkänna att det känns konstigt att inte längre ha något med skolan att göra, varken själv eller nån av kidsen.. Fast eftersom tiden går så fort, så lär det ju inte dröja så länge innan barnbarnen börjar skolan..


Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: