Jahaja

Dom här blev det tillslut:

249kr på Coop
Så nu är jag alltså en gummistövelägare!! Coolt!

Tog en biltur i min ensamhet, först en tur till Skarholmen, sen hamnade vi i Sigtuna..
Trist att vara själv, men bättre än att inte göra nått alls..



Jag har ju Alice, så helt själv är jag ju inte!

Kram!

Postat av: Ingela N

För 3 år se'n hittade jag äntligen ett par stövlar som var snygga OCH som PASSADE mina smala fötter! .... har dock inte använt dem mycket. Har nog knappt använt dem 1 månad totalt ens, MEN.... :(

Förra veckan, när jag var i Norge, gick vi på "blåbärtur" en dag. Det kändes lite blött i ena stöveln efter ett tag.... se'n skulle vi gå ut på en myr för att se om kråkbären var mogna. Ett steg räckte: SLUURP! ... OJ vad det blev blött i stöveln!! Alltså... det var inte djupt alls! Vätan kom underifrån!! :( När vi kom hem märkte jag att den underbart grova sulan (som jag trodde skulle hålla LÄÄÄNGE) har SPRUCKIT!! :((

Så... nu blir det till att gå ut på stöveljakt ... IGEN!!... SUCK! ;((((

Datum: 2010-08-08 kl. 22:03:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: