Feber..

..Var det länge sen jag hade..
Men idag har jag känt mig hängig hela dagen.. och jag tror minsann att jag har lite feber! Har tagit tabletter och dubbeldos av Kyäni, så jag hoppas att jag kvicknar till!
 
Vi har iallafall tagit oss runt i lite olika affärer i Boländerna, Mediamarkt bla. Och det går ju inte att undvika att bli sugen på att köpa en Platt-tv.. Det känns som om jag är den enda som har en (två!) Tjock-tv (nu vet jag att det inte är så, men det känns så!)
Ska iallafall göra ett försök att sälja den gamla. Nån som vill köpa?

 

Blocket 
Ser ni Cilla på bilden? Hon ingår INTE i köpet!
 
Jag har lite planer på hur jag vill ha det i vardagsrummet, men att bara åka och handla har jag aldrig kunnat göra, vare sig ekonomiskt eller med min beslutsångest.. En byrå ska jag köpa på Ikea (en likadan som jag redan har!) Tv´n får bli på avbetalning..! Fast inte idag..


Kram!

Postat av: Ingetilda

Excellent site. It was pleasant to me.

Datum: 2010-08-29 kl. 07:57:36
URL: http://ingetilda.blogmedics.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: