Annorlunda

Ett annorlunda inlägg, ska jag försöka mig på nu..
Hmm..
Hur börjar man?
Jag brukar inte snacka skit om folk, det ligger inte i min natur..
Skvallra, kan jag tycka är kul om det finns nått att skvallra om.. Även om det också är fel!

Men det finns personer i mitt förflutna som verkligen har hållt mig i ett järngrepp (på ett negativt sätt).
Till en början märkte jag det inte, utan lät mig hållas. Men när jag flyttade till Uppsala för 14 år sedan, så började jag slita mig loss.
Och tro inte att det har varit lätt..
För 10 år sedan hände massor med saker, som gjorde att gränsen var nådd. Jag fick verkligen se personernas riktiga natur.. Så hårda ord och så många konstiga anklagelser, fick jag höra (av s.k kristna). Jag var till exempel den sämsta föräldern mina barn kunde tänkas ha (nu är jag ju den enda föräldern mina barn har.. så ni förstår!) Jag insåg mer och mer, att det liv dom levde och som dom i åratal hade försökt få in mig i, var helt sjukt. (Knutbyvarning!)

2010 är MITT år

Det gamla är förgånget.
För 10 år sedan bröt jag med det gamla i mitt liv, och det som hållt mig fången i många år.
Jag tog tillbaka det som var mitt.

Är det sen slumpen som gör att SAMMA DAG i brevfacket så ligger det ett flyttkort till MIG från dom här människorna. Och ett brev om att mitt körkort måste förnyas? (Det är 10 år sedan jag tog tillbaka mitt efternamn.)
Är det en tillfällighet, eller är det bara en påminnelse om att
2010 är mitt år
?


Vad tror ni?

Jag tror och vet att det gamla är förgånget, jag är fri och 2010 är mitt år!

Idag ska jag ta ett nytt kort och förnya mitt körkort!

Kram!

Postat av: Petra H

När man ser dina barn så kan man inte annat än att se att de har en fantastisk och kärleksfull mamma. Du har lyckats så bra! Du är en kämpe som har klarat alltihop ensam och jag beundrar dig enormt mycket för det! 2010 är ett glatt år! :D Kram från oss <3

Datum: 2010-08-06 kl. 09:51:01
Postat av: Lina

Håller med om att folk är duktiga på att klanka ner, snacka skit och verkligen trycka ned en i skorna. Vi alla borde lära oss att bli mer positiva och uppmuntra varandra. Vi är faktiskt bröder och systrar! Du verkar ha varit en helt fantastisk mamma...

Datum: 2010-08-06 kl. 10:57:25
URL: http://linaseto.blogspot.com
Postat av: Ingela N

Me likes! :) <3



Det är FÅ föräldrar som är välsignade med att ha en så bra och härlig kontakt med sina barn som du har med dina! Detta är en SOLKLART bevis på att du har gjort RÄTT!

Visst, alla gör vi fel ibland, men vad det gäller att uppfostra dina barn, och behålla en god kontakt med dem, där har du gjort det BRA! :)



STOR kram! :)

Datum: 2010-08-06 kl. 16:30:00
Postat av: Ulrika

Ta det tillbaka, jag vet att den känslan är härlig! Tro och lita på dig själv! Dina barn och DU är fantastiska! Du gjorde det kanon!

Datum: 2010-08-06 kl. 21:29:12
Postat av: Ann-Louise

Du är världens bästa mamma till dina barn <3 <3 <3

Datum: 2010-08-06 kl. 23:26:00
URL: http://www.lollobloggen.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: