Åhh..

Nu har jag suttit och skrivit och berättat om vad jag ska göra idag och vad som hände igår... sen råkade jag komma åt nått så texten blev stor, och det blir bara en rubrik, när jag publiserar..

Jag börjar väl om då!

Idag ska jag åka och kramas med Adina! Hoppas att hon inte har glömt sin mormor, för nu var det länge sen vi träffades! Jag läääängtar!

Igår var jag tillbaka på mitt gamla jobb, och det var jättekul att få träffa alla igen! Samtidigt så är det skönt att få åka därifrån och veta att jag tagit rätt beslut! Lycka till med allt nu mina vänner!

Jag var också till hundhagen i Eriksberg, dit även Johanna och C kom!
Vi träffade två adopterade hundar från Spanien. Det busades och sprangs mycket kan jag lova! Sen kom en STOR hund som vi träffat förut, och som Alice kände igen...
Men rätt var det var så skrek Alice högt och sjönk ihop.... Att jag inte svimmade...=/
Den stora hunden råkade trampa på Alice bakben!! Men efter ett tag och med hjälp kunde hon resa på sig och haltade ett tag, och hon slutade att leka, iallafall för den här gången... Tack Johanna för att du tog hand om Alice OCH mig!!
Nu mår hon bra och verkar inte ha ont! Tack & lov!

Jaha.. Nu har jag suttit länge och upprepat mig själv, känns det som..
Hoppas att det funkar nu när jag trycker på Publicera!

Ha en bra dag allihopa!

Kram!


Postat av: Olakristiane

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

Datum: 2010-08-26 kl. 12:30:17
URL: http://olakristiane.blogbow.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: