Vårsol

Jag läste en kommentar på facebook häromdagen, att Sverige är det enda land som kan ha dom fyra årstiderna på en och samma dag...Jag vet inte om det stämmer, men vissa dagar så är det nog så.
 
Efter vinterns comeback i veckan, så har nog våren vunnit kampen, för idag ser det ut att bli en helt fantastisk dag! Klarblå himmel och en sol som visar hur skitiga fönster jag har..
Det kanske blir en tur på stan i vårsolen idag.. För att tvätta fönstren, tänker jag vänta med tills all pollen har gett upp! Jag drar nog ner persiennerna i värsta fall! =)


Ha en bra helg allihopa!

Kram!

Postat av: IsaDora

Aa tvätta fönstrena MÅSTE göras hos oss oxå... Tänkte vänta ut den värsta pollen jag med! Haha det finns till och med äggrester kvar från halloween när Johan hade sin födelsedagsfest... Usch, det kommer nog sitta som berget :S

Datum: 2010-04-24 kl. 10:27:41
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: