Utsövd..nästan..

Upp & hoppa!!
Nu har jag fått sova ordentligt (efter att knappt inte fått sovit något alls, natten innan!) Det är ju SÅÅ skönt med sömnen i sin egna säng..man är liksom hemma.. För att sova är ju skönt vart man än gör det.. Det kanske förklarar uttrycket Sov gott!!
 
Jag kan ju inte påstå att jag är superpigg, men det gör inget..
 
Idag ska jag på en utbildning som Kommunen vill att jag ska gå på, och den handlar om epilepsi...Det ska bli riktigt spännande!! Speciellt nu, faktiskt!! Innan hade jag bara varit med om och sett "grand mal" anfall, och nu känns det som om jag har gått igenom ett helt register av olika sorter.. Så det ska bli kul att få lite "kött på benen"! Hoppas att utbildningen är bra! Jag ska självklart jobba först!


En liten påminnelse om all snö vi haft i vinter..den håller sig envist kvar!

Om det är någon som undrar över det förra inlägget, så har IsaDora skrivit om ett program på sn blogg, som verkar kul att lära sig, så jag laddade ner det på datorn, först kommer ju allt på engelska, och jag försöker och försöker, och tillslut tror man att man sabbar alla kort, som man "leker" med..
Ja,ja huvudsaken är ju att jag VÅGAR!! Eller hur?!

Picasa 3 heter programmet iallafall, och vi ser väl om jag lyckas lära mig det!!

Ha en bra onsdag allesammans!!

Kram!


Postat av: Trouble

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

Datum: 2010-04-21 kl. 20:14:42
URL: http://trouble.blogimagine.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: